2011. február 1., kedd

Az elmúlt időben II.

Annyi minden volt, hogy nagyon sok lenne csak felsorolni. Ezért inkább megmutatom, mivel, mennyire haladtam.
 Elkészült Ingrid függönye. Bothy Threads minta, nagyon örült neki.

A Lizzie Kate naptárból is kész január. Az alsó részbe jönnek majd a születésnapok, ha az egész kész lesz. KB egy év múlva:-)

A Kakaóval nem haladtam semmit, mert elkezdtem két ajándéknak szánt projektet.
 Ez egy R. Parolin minta, eredetileg egyszínű piros, de akinek készült a pasztell színeket kedveli. Így készült rusztikus aidára,és mivel a fehér nem érvényesült, kontúroztam a virágokat. Nekem tetszik a végeredmény. Ha kész lesz a keretezés megmutatom.
A második ajándék most készül. Amint lesz fotó mutatom.

1 megjegyzés:

  1. Szép hímzések ..és ötletesek is !
    (különösen a gyerekfigurák tetszenek !)

    Politomi...

    VálaszTörlés