2008. október 31., péntek

Ma reggel

Hát, amióta ez a válság tart, lelassultak a számítógépek! Komolyan mondom! Alig tudok bármit is megnézni a neten. Vagy csak én lettem türelmetlen.
Ma reggel mégis az I. ajándékot hímeztem tovább. Ugyanis tegnapelőtt ( merthogy tegnap a II-es ajándéknak ugrottam neki) kiatláltam, hogy épp fordítva fogom varrni. Előszőr a sok-sok fehéret és majd utána többi elszórt színt. Így sikerült haladnom vele. Este már nem lesz sok időm rá, mert háztartás is van, aztán meg holnap utazunk a gyerköcőkért.
És be kell vallanom valamit. Most, hogy a hímzős táskám nem volt itthon, jöttem rá, hogy mennyire megszoktam, hiányzik a jelölő filcem. Majdnem félkarúnak éreztem magam tőle. Amint találkozom vele, azonnal jelölöm be a 10*10-es rácsokat az anyagon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése