2008. október 30., csütörtök

Karácsonyi ajándék

Voltatok már úgy, hogy eldöntöttétek, hogy mit szeretnétek készíteni ajándékba és aztán égető érzés fog el egy másik minta láttán, hogy mégis ezt kellene? Na, ez volt velem több napja. Eldöntöttem, hogy a húzottamnak egy nagyon szépet hímzek, nem titok, Cross Sticheres minta. Nagyon illik az illetőhöz. Ki is választottam a fonalakat, az anyagot stb... el is kezdtem. Na és akkor döbbentem rá, hogy ez tele van félszemmel:-( Ráadásul a mintaív is nagyon- nagyon apró. Már kiszíneztem és így már jobban használható.
De napokkal ezelőtt elkezdtem szkenneleni a Kergiz oldalán lévő kritikákhoz egy karácsonyi kiadást,és ott találtam egy másik mintát. Ma, megérett bennem az elhatározás, hogy mégis ezt a karácsonyi témájút hímzem. Szép, nagy kockás mintaív, többet kell ugyan hímezni, de szerintem gyorsabban fog menni.
Most már azt is elkezdtem. Azt fogom ajándékba adni, amelyikkel kész leszek időben. Mert most megint kétségek fogtak el, hogy melyik lenne jó? A másik meg marad nekem!
Ancsa, örülök neked!

1 megjegyzés:

  1. Én mindig nehezen döntöm el, mit is hímezzek ajándékba. Ezért az egyik varróstasim tele van elkészült, de fel nem használt apróságokkal. Néha később ezek nagyon jó szolgálatot tesznek, mikor azonnalra kell valami ajándék!
    De az idei húzottammal egy cseppnyi kétségem sem volt. Amint megláttam a nevét, már tudtam, mit csinálok, sőt már kész is vagyok!

    VálaszTörlés