2008. november 19., szerda

karácsonyi ajándék

Hát azt hiszem, nem bírom elkészíteni az eltervezett ajándékot. Ingrid már lecsapott az első számú és második számú ajándékra, amikor csak a kezembe szeretném venni, elismétli tun ingi, vagyis a tündér Ingridé. Hiába hülyitem azzal, hogy persze a nagy Mirabilia az övé, nem ő a kis virágtündért szeretné. Ami egy Cross Sticher minta és az I.számú ajándék volt. Mert hímzés közben azt éreztem, hogy mégsem lenne az ideális a húzottamnak. A minta nagyon-nagyon tetszik, de valahogy nem egész kerek az egész. Ezt már írtam, aztán sokat nézegettem a karácsonyi macit, az is nagyon jónak tűnt, de azt egy estényi munka után nem tudtam többé a kezembe venni. Most a harmadik választásnál tartok, és ma beszkenneltem végre a kiválasztott mintát. Ez már kerek nekem, jó érzésem van vele kapcsolatban. Ami a legfőbb szempont, van apropója, szívesen hímzem én is a mintát, a lelkemnek megfelel, időben nem nagyon igényes, tehát elkészül majd karácsony előtt. Használati tárgy lesz belőle, olyan, amelyet ha használ, mindennap elővesz majd a húzottam.
Így most van elkezdve 5 hímzés és ma lekezdem a hatodikat is. azért valamit be is kell fejeznem majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése