2008. november 5., szerda

Laptop

Vettem egy laptopot, most is azon írok. Csak azt tudnám, hogy amikor írok rajta, miért ugrik vissza két- három sort és ott akar írni. Ez egy rejtély nekem, de majd kitalálom. Lehet, hogy ebben az új programban van valami beállítva?
Amúgy nagyon büszke vagyok magamra, hogy nem hagytam ki ezt az akciót. Ritkán teszek ilyet, de ezt most nagyon szerettem volna.
Főleg azért, hogy ha ismét kórházba kerülnék a lánnyal, akkor legyen ott is eszköz a kezemben amivel dolgozhatom. Persze ehhez kell majd mobil internet is. Amúgy tök jó kis Acer emachines és ami külön tetszik, hogy lekerekített teteje van neki.
Erre mondanák az informatikusok, hogy tipikus nő. Pont a tegnap hallottam a rádióban, hogy a középkorban az akkori tudmányban használt eszközök mennyire mívesek voltak, például a látcső tokja, gyönyörű kézi zománcozású volt stb... Nem csak hasznos hanem esztétikus is volt. persze tudom, hogy megváltozott a világ,de azért az eszétikai szempontok ma is kellene mükődjenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése