2010. április 7., szerda

Mirabilia , JJ terítő



Kész lettem a Mirabilia hímzésével! Pihentettem egy - két napig egyszerűen nem volt hangulatom kontúrozni, talán a több szín használata miatt. Időközben elkészítettem még egy JJ házacskát is.

Megtehettem, mert nagypénteken Thomas elvitte Wilit és Ingridet anyósékhoz, amit a gyerekek nagyon vártak, most egy hétig ott lesznek. Kíváncsi vagyok, Ingrid hogyan boldogul anyóssal, mert többet ért mint beszél németül. Igaz, Wili szívesen fordít. Pénteken Ausztriában találkoztak , egy parasztgazdaság panziójában éjszakáztak, majd onnan mentek tovább anyósékkal. Thomas meg jött haza. A panzió udvarán volt tehén, kecske, nyúl, szóval minden ami egy kisgyereknek élményt jelent. A medencét még nem használhatták a gyerekek, amit nagyon sajnáltak, de teljesen kihasználták az ugráló trambulint. Ingrid azt mondta a nagyinak, hogy "Oma komm doing-doing.... " szóval nem kell neki sok, hogy megértesse, hogy mit akar, még ha nem is ismeri a megfelelő szavakat németül. Anyós oda meg vissza volt tőle. Pedig van még másik 8 unoka körülötte:-)

Visszatérve a hímzésekre, vasárnap befejeztem a kontúrozást és pár gyöngy is került rá.
Természetesen Ingrid nem ment el úgy itthonról, hogy nem hagyott volna nekem házifeladatot, ezt a nyuszit kellene hímeznem.


El is kezdtem, de sokat nem haladtam. Ennek okáról rövidesen írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése